
Λοιπόν σκεφτείτε ότι οι πρωτεύον cutting edge υπολογιστές της εποχής ήταν μόνο ο Atari 400/800, ο Commodore 64 και τέλος ο Apple II (ούτε κατά διάνοια δεν υπήρχε macintosh ή IBM PC)!Στα τεχνολογικά εργαστήρια που κυρίως ήταν στα πανεπιστήμια, οι φοιτητές χρησιμοποιούσαν κάποια "απρογραμμάτιστα" τερματικά (dumb terminals) τα οποία ήταν συνδεδεμένα με κεντρικούς Η/Υ (mainframe & mini computers) που όμως δεν αναπαρήγαγαν ούτε ήχο, ούτε γραφικά πάρα μόνο γραμμές απο scrolling text που μετά εξαφανίζοντας αφού έκαναν κάποιες συναρτήσεις και κάποιες εντολές.

Παρόλα αυτά υπήρχε ένα διάσημο παιχνίδι το οποίο κυκλοφορούσε στα πανεπιστήμια από τους νέους φοιτητές και λεγόταν "Adventure" βλέπε πληροφορίες εδώ σχετικά με το adventure.Το παιχνίδι αυτό ήταν ένα κείμενο (χωρίς ήχο και γραφικά), το οποίο σου διηγείται μια ιστορία και σε έβαζε σε μια τοποθεσία διαβάζοντας αυτά που έγραφε η ιστορία και το μόνο που μπορούσες να κάνεις ήταν να γράψεις μια εντολή (π.χ. go west ή pick up something..) και έτσι κυλούσε το σενάριο του παιχνιδιού.Κάπου σε εκείνο το χρονικό διάστημα στο πανεπιστήμιο U.C.Berkeley υπήρχε ένας φοιτητής ονόματι Ken Arnold που μαζί με κάποιους άλλους έφτιαξαν μια ρουτίνα από εντολές και δημιούργησαν ένα πρόγραμμα (cursor addressing software) το οποίο μπορούσες να βάλεις ένα χαρακτήρα σε διάφορα σημεία στη οθόνη του υπολογιστή και να το μετακινείς με εντολές άλλα και με κάποιο πάτημα κουμπιών στο πληκτρολόγιο!(όχι γραφικά, ούτε εικόνα αλλα ένα χαρακτήρα όπως σύμβολα- γράμματα-αριθμούς- σχήματα)
Πληροφορίες σχετικά με το cursor addressing εδώ: http://courseweb.stt...qm300/ANSI.html

Με αυτή την ρουτίνα δημιουργήθηκε για πρώτη φορά κίνηση με άμεση ανταπόκριση απο ένα υπολογιστή και με πάτημα κουμπιών!Έτσι σε λίγο διάστημα έγινε γνωστή αυτή η τεχνική της ρουτίνα cursor addressing και σε άλλα πανεπιστήμια που μελετούσαν τεχνικές πάνω σε τερματικά μέχρι που έφτασε σε κάποιους φοιτητές και συγκεκριμένα στους Michael Toy και Glenn Wichman.Η μεγάλη τους αγάπη για το adventure τους έκανε να δουλέψουν δημιουργικά και να φτιάξουν ένα παιχνίδι (σε γλώσσα C) που θα ήταν "graphical adventure" με κίνηση και χαρακτήρες-σύμβολα!Το όνομα του ήταν Rogue! (Στα Ελληνικά σημαίνει - Παλιόμουτρο, αχρείος, μάγκας) Το παιχνίδι μέσα σε 3 χρονιά άρχισε να γίνεται γνωστό για την επανάσταση της κίνηση ς που χρησιμοποιούσε και έτσι οι δυο φοιτητές άφησαν τις σπουδές τους για να δουλέψουν πια σε μεγάλες εταιρίες στην Silicon Valley όπως η Olivetti και αργότερα στην IBM πάνω σε τερματικά UNIX. Κάποια στιγμή ιδρύσαν την δική τους εταιρία με το όνομα A.I.Design. Πρώτο τους project ήταν να κάνουν το rogue "port" απο το UNIX σε IBM PC.Μετά αγόρασαν macintosh και το μετέφεραν εκεί με μεγάλη επιτυχία.Αργότερα μια μεγάλη εταιρία κατασκευή παιχνιδιών, η γνωστή μας EPYX πήρε το marketing του παιχνιδιού και το μετέφερε σε όλους σχεδόν τους επόμενους υπολογιστές.
Εικόνες απο τις διάφορες μετατροπές σε υπολογιστές μπορείτε να βρείτε εδώ : http://www.mobygames...gue/screenshots
Βίντεο απο την DOS Version του παιχνιδιού :
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NBNgfrxD3qE
To rogue είναι δωρεάν και μπορείτε να το κατεβάσετε νόμιμα εδώ
http://www.dosgames.sk/archiv/uploaded/49.
- Δεν βρέθηκαν σχόλια













Σχόλια