Καταχωρήθηκε 02 December 2007 - 02:58 PM
Καπου στα 1980-81 πρωτοεμφανιστηκε η γνωστη σε ολους μας πλεον Sierra με την Roberta Williams να γραφει τις περιπετιες και το αντρα της Ken να εχει αναλαβει τον προγραμματισμο.Εκεινη την περιοδο κυκλοφορησαν τα εξης:Mystery House,Mission Asteroid,Fleege,Dark Crystal,κ.λ.π. τα οποια ηταν τα πρωτα Adventures που ειχαν εκτος απο το κειμενο (text) και γραφικα,εστω σε πολυ απλοικη μορφη.Αλλες Αμερικανικες εταιριες που εφτιαχναν Adventures τοτε ηταν οι:Phoenix Sofware(η γνωστη σε μας Masqurade),Micro lab,(με το game Death in the Caribbian),Highland Computer Service,Davka Corporation Telarium(με τα games Renez Vous With Rama,Amazon κ.λ.π.),Penguin Sofware,(με τα games The Quest και Ring Quest),Epyx Computer Software,American Eagle Software(με τo γνωστο game Lucifer's Realm),Sreenplay(με τo game The Istitute κ.λ.π.),Jor And Datamost,Datasoft(με τo game Dallas Quest),Sirius Software,(με τo game Critical Mass),Windham Classics(με τo game Wizzard of Oz),Hayden Software,Three Sigma Software,Sir-Tech Software,The Logical Choice,Howard W.Sams(με τo game Caves Of Olympus),Saber Software(με τo game Demon's Forge),Avalon Hill η Activision με το εκπληκτικο(Tracer Sanction)και φυσικα η εταιρια που ονομαστηκε η βασιλισσα της Αμερικης.Εδω σε αυτο το σημειο να μην ξεχασω ν΄αναφερω και την περιφημη Infocom η οποια απεκτησε φανατικους φιλους απ' ολο τον κοσμο.
Φτανουμε στο 1984 οταν η Sierra κυκλοφορησε το πρωτο της 3d-animated graphic adventure,το περιφιμο πια King's Quest 1 το οποιο δημιουργησε μια πραγματικη επανασταση στον χωρο των Adventures.Τα γραφικα καταλαμβαναν ολη την οθονη ο κεντρικος ηρωας κινιοταν μεσα στην οθονη και εσυ τυπωνες μια εντολη μονο αν ηθελες να κανει καποια δραση.Η εταιρια κυκλοφορουσε 2-3 Adventures το χρονο οταν την περιοδο,χειμωνα ΄88 ως ανοιξη ΄89 εκανε το μεγαλο αλμα προς τα μπροστα.Κυκλοφορισε 6 Adventures μαζι με το 1ο το King's Quest 4,τα οποια ειχαν καινουργια γραφικα,πολυ καλυτερο ηχο και φυσικα ηταν και πολυ μεγαλυτερα.Η εταιρια συνεχισε ακαθεκτη αποδεικνυωντας οτι ηξερε να προσαρμοζεται απολυτα στην εποχη της.Ετσι η Sierra καθιερωνη ενα νεο συστημα χειρισμου βασιζμενο σε διαφορα icons και κυκλοφορει τις περιπετειες της στα 256 χρωματα,σε VGA για τους συμβατους και σε 32 χρωματα για την Amiga Idea ,ενω τον ηχο στα παιχνιδια πια επεξεργαζονται γνωστοι μουσικοι.
https://www.retrovisions.gr/index.php/2014-08-15-21-03-07/2014...