Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: 80's - Ταξίδι στην Ψηφιακή απεικόνιση των παιχνιδι

80's - Ταξίδι στην Ψηφιακή απεικόνιση των παιχνιδι 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #1254

  • circleag
  • Το Άβαταρ του/της circleag
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Δημοσιεύσεις: 125
Καταχωρήθηκε 28 April 2012 - 02:08 AM

1980-1990 -Ταξίδι στην Ψηφιακή απεικόνιση των πρωίμων παιχνιδιών για υπολογιστές Νο5

post-27-0-11034600-1335562421.png


(logo απο την πρώτη έκδοση για ΖΧ Spectrum)


Πρόλογος

Όταν μιλάμε για την δεκαετία του 1980 και αρχές του 1990 και συγκεκριμένα για τους υπολογιστές της εποχής (home computers)
μας έρχεται στο μυαλό μια χρυσή εποχή ανάπτυξης όχι μόνο της τεχνολογίας πάνω στους υπολογιστές, αλλά και της
εποχής με την μεγαλύτερη άνθηση βιντεοπαιχνιδιών και την δημιουργία νέων τεχνοτροπιών ανάλογα την σχεδίαση και τον τύπο του παιχνιδιού.

Εκεί κάπου που ο ενθουσιασμός απο την πληθώρα των διαφορών ειδών και τύπων βιντεοπαιχνιδιών μας είχαν συναρπάσει όλους τόσο πολύ,
κάποιοι άλλοι σκεφτόντουσαν και πηγαίναν λίγο πιο πέρα την φαντασία τους στο να δημιουργήσουν κάτι προσιτό και εύκολο στον μέσω χρηστή
που περα απο το να παίζει παιχνίδια, ήθελε πια να μάθει να δημιουργεί και ο ίδιος, να πειραματιστεί, να σχεδιάσει χωρίς όρια!

Έτσι σαν προάγγελος μαζί με τα πρώτα υποτυπώδης virtual reality συστήματα τα οποία εμφανίστηκαν εκείνη την εποχή, έλαμψε και έδωσε παραπάνω
ώθηση στο 3D Construction Kit να γίνει γνωστό σε όλους σχεδόν τους τότε γνωστούς υπολογιστές που μεσουρανούσαν!

post-27-0-43627300-1335564760.jpg


Το 3D Construction Kit ήταν ένα επαναστατικο πρόγραμμα/παιχνίδι σχεδίασης εικονικών κόσμων και παιχνιδιών (και όχι μόνο) που όμως μπορούσες να παίξεις μαζί και σαν παιχνίδι
αλλά και να δημιουργήσεις οτιδήποτε σου ερχόταν στο μυαλό και στην φαντασία σου και χωρίς ιδιαιτερες προγραμματιστικές γνώσεις!

Δημιουργήθηκε απο την INCENTIVE SOFTWARE χρησιμοποιώντας την ήδη πολύ επιτυχημένη μηχανή σχεδίασης 3D γραφικών της με το όνομα Freescape 3D Engine (1987)
η οποία ευθύνεται για την δημιουργία των τότε πολύ γνωστών παιχνιδιών :

Driller (1987) , Dark Side (1988) , Total Eclipse (1988) , Castle Master(1990) , Castle Master II (1990) , Total Eclipse II (1991), 3D Construction Kit II (1992)


Χαρακτηριστικά

Τα χαρακτηριστικά ήταν πρωτοπορία καθώς το ανέβαζαν σε άλλο επίπεδο απο τον Freescape επειδή έδινε στον μεσω χρήστη την ικανότητα να δημιουργήσει εικονικούς κόσμους
και παιχνίδια αλληλεπιδρώντας συνήθως μόνο με το πληκτρολόγιο με ένα είδος cursor controlled interaction με τα κυρίως αντικείμενα.

post-27-0-98774400-1335566517.png


Το σύνολο των δυνατοτήτων του ήταν πολύ εύκολο να το μάθεις χάρη στο πολύ εύχρηστο graphical user interface που είχε το οποίο σχεδίαζες και αντικείμενα που μετά μπορούσες
εύκολα να "μανουβράρεις" και να "κολλήσεις" στον τρισδιάστατο κόσμο που δημιουργούσες!
(Τα "μανουβράρεις" και "κολλήσεις" τα έγραψα έτσι επίτηδες για να τα παρομοιάσω με το "point & click" που γνωρίζουμε ολοι τι ακριβως είναι!)
Πρωτοφανείς τεχνοτροπία ήταν εξίσου και η εύκολη σχεδίαση κύβων, κυβοειδών αντικειμένων, πυραμίδων και πάντως σχημάτων τα οποία μπορούσες να τα φτιάξεις στην σωστή κλίμακα
για να τα επικολλήσεις στον τρισδιάστατο κόσμο έτσι ώστε να δίνεις την αληθοφάνεια του μακρινού και κοντινού οπτικού πλάνου, ήχος/μουσική ήταν επιλογές που δεν έλειπαν απο το πρόγραμμα.



post-27-0-72610200-1335568168.png



post-27-0-40348000-1335568209.png



Όμως πήγαινε ακόμα παραπέρα δίνοντας σου επιλογές εναλλαγών απείρων χρωμάτων, animation και των αντικειμένων (loop) σε πληρη αλληλεπίδραση με τον κινούμενο κόσμο μας!

Ήταν στην προτίμηση μας εάν θέλαμε να παραμείνουμε στο φτιάχνουμε δίχως κόπο φανταστικούς κόσμους αντί για παιχνίδια καθώς η ενσωματωμένη απο την προηγούμενη εκδοσή της Freescape
(Freescape Command Language) ήταν κομμάτι του 3D Construction Kit στο οποιο μπορούσαμε να προσθέσουμε προγραμματισμό, παραπάνω δυνατότητες, τεχνογνωσία, αισθητήρες αλληλεπιδράσεις,
εχθρούς και αλλά.. Όλα προσιτά και απεριόριστα με μονο φράγμα ορίων την μνήμη που κατανάλωνε ανάλογα με το ποσο μεγάλος ήταν ο virtual κόσμος μας.

Πρώτα σχεδιάστηκε για ZX Spectrum και μετά λόγω της επιτυχίας του αναπτύχθηκε και σε άλλους υπολογιστές όπως :

Acorn Archimedes, Amiga 500/600, Amstrad 464/664/6128, Atari ST/Mega STE, Commodore 64/128, IBM PC (DOS)


Πληθώρα δυνατοτήτων σε ενα πλούσιο πακέτο

Μέσα στην συσκευασία του προγράμματος εκτός απο το booklet των οδηγιών περιλαμβανόταν και μια κασέτα VHS (30 λεπτών) με παρουσίαση και οδηγίες με την φωνή του αφεντικού της
INCENTIVE SOFTWARE (Ian Andrew) και που μπορείτε να την δείτε στα παρακάτω:



Η επιτυχία ήταν τόσο μεγάλη που το 1992 δεν άργησε να έρθει και το


post-27-0-96992400-1335570906_thumb.png



μεγάλη επιτυχία!


To 3D Construction Kit.....Ζει και βασιλεύει!

Αγαπήθηκε τοσο απο το κοινο του καποιοι απο τους δημιουργους του εφτιαξαν ενα Official Site στο οποιο μπορουμε δωρεαν και χωρις περιορισμούς να κατεβάσουμε και τις 2 εκδόσεις του
προγράμματος αλλά και να διαβάσουμε χρήσιμες οδηγίες για το πως να σχεδιάσουμε αλλα και να δούμε διάφορες δουλειές που έχουν κάνει μέχρι και σήμερα πολλοί fans του Θρυλικού 3D Construction Kit!

Όλα αυτά και άλλα πολλά στο link : www.3dconstructionkit.co.uk/

Download εδώ : http://www.3dconstru...k/download.html


Πηγή : http://en.wikipedia....onstruction_Kit


Για το www.retrovisions.gr....

Circleag
Τελευταία διόρθωση: 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν από circleag.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.075 δευτερόλεπτα

Άλλα άρθρα

Σχεδόν όλοι οι Θεσσαλονικείς έχουν περάσει από το παλιό Λούνα παρκ.Στις μνήμες μας έρχονται μουσικές γέλια και φωνές,και όμορφα χρωματιστά λαμπάκια τα οποία ζωντανεύουν σαν όραμα μπροστά στα μάτια μας.Εμείς εδώ θυμόμαστε το παλιό αγαπημένο μας λούνα παρκ στην Νέα παραλία Θεσσαλονίκης.

Συνεντεύξεις

Στο καλοκαιρινό PC Master του Ιουνίου του 2011,μαζί με το τετρασέλιδο αφιέρωμα με θέμα την ολοκλήρωση των 133 τευχών του Pixel σε ψηφιοποιημένη μορφή που ολοκληρώθηκε από εμάς στο retrovisions,είχαμε και την ευκαιρία να δώσουμε μια συνέντευξη στον αρχισυντάκτη του PC Master Χρήστο Κουβόπουλο με θέμα το περιοδικό Pixel και η εποχή των home micros.

Game review

Αποκλεισμένη από κάθε δυνατή βοήθεια,η Ellen Ripley βρίσκεται μόνη σε ένα διαστημικό σταθμό με ένα θανατηφόρο επισκέπτη.Η μάχη είναι άνιση γιαυτό και θα πρέπει να ξεπεράσει κάθε αδυναμία της για να βγει ζωντανή.Σας παρουσιάζουμε ένα μοναδικό survival horror stealth adventure game,όπου ο ήχος θυμίζει παραγωγές του George Lukas και η ατμόσφαιρα σε ταινίες που κέρδισαν όσκαρ..

Ψηφιοποιήσεις

Game review

Σε ένα κόσμο εχθρικό δυο άνθρωποι παλεύουν για την επιβίωσή τους.Ο θάνατος είναι εύκολος ενώ η ζωή δεν έχει πλέον καμία αξία.Θυμόμαστε το the last of us ένα εξαιρετικό survival horror adventure game από την χρονιά του 2013 και το κάνουμε μια horror survival παρουσίαση όπως πραγματικά του αξίζει.

Another World

Σύνδεση στο blog

Συνδεμένοι χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 42 guests και κανένα μέλος

retrosystem

Game review

Μια γυναίκα δυο ψυχές.Ένα μεγάλο μυστικό,και ένας επιστήμονας που θα προσπαθήσει να ανακαλύψει το φαινόμενο Jodie.Κάνουμε μια παρουσίαση σε ένα παιχνίδι σταθμός στην πορεία του PS3.Πρόκειται να ζήσουμε έντονα συναισθήματα όπως τα ζει εκείνο το μικρό κορίτσι που διαθέτει μέσα της μια τεράστια δύναμη.

Τελευταία σχόλια στο blog


Καλησπερα...Δεν έψαξες καλά το site
https://www.retrovisions.gr/index.php/2014-08-15-21-03-07/2014...
Καλησπερα, υπαρχουν σαρρωσεις του θρυλικου περιοδικου USER προς ληψη;

Τελευταίες Αγγελίες

Εκδηλώσεις

retrovisions.gr - Compupress 15  χρόνια  χωρίς  το  Pixel. Εκδήλωση.
Στα πλαίσια των 15 ετών χωρίς το Pixel, η Compupress μέσο του Pc Master ετοίμασε ένα μοναδικό αφιέρωμα για τους εραστές του τότε περιοδικού.Μέσα σε όλη αυτή την χαρά παρευρεθήκαμε και εμείς καλεσμένοι ως αντιπρόσωποι και συντελεστές της ολοκλήρωσης των τευχών του Pixel σε ψηφιακή μορφή στα γραφεία της εταιρίας σε μια εκδήλωση που σίγουρα θα μείνει στην ιστορία.