Το email αυτό αφορά το σκηνικό που παίχθηκε σε προσπάθεια εξαπάτησης μου από γνωστή αλυσίδα των MediaMarkt Θεσσαλονίκης και ποιο συγκεκρημένα το κατάστημα στην περιοχή του σταθμού του ΟΣΕ.
Την Τρίτη στις 27/12/11 πήγα να αγοράσω μια τηλεόραση από το κατάστημα στην περιοχή του περιφερειακού Λαγκαδά και ζήτησα μια 37 LED Samsung..Ο τύπος μου έδειξε μια καινούρια στα 550 ευρώ μοντέλο 5500 η οποία ήταν 100HZ με internet κλπ μου είχε πει πως είχε μείνει μόνο μια τελευταία...Ωραία του λέω να μου την φέρετε.Στην συνέχεια πληρώνω στο ταμείο και επιπλέον πληρώνω 100 ευρώ για επέκταση από 2 χρόνια σε 5 χρόνια εγγύηση..
Πάω να την παραλάβω και περιμένω χωρίς λόγο 30 λεπτά για να μου την φέρουν.Ο χρόνος ήταν πολύς αν φανταστείς πως δεν είχε καθόλου κίνηση και ήμουν ο μόνος που περίμενε.(Αδικαιολόγητη καθυστέρηση λοιπόν) Μου φέρνουν το κουτί και εξετάζω το κουτί της το οποίο ήταν ανοιγμένο σκισμένο το αυτοκόλλητο ποιότητας της samsung και επανακολλημένο με διάφανη δικιά τους ταινία (Ήταν στραβια στο τελείωμα)
Λέω φίλε λυπάμαι αλλά δεν την παραλαμβάνω θέλω να μου δώσετε άλλη σφραγισμένη..Ο τύπος λέει οκ έχετε δίκιο (το παραδέχτηκε δηλαδή) μισό λεπτό να δω αν υπάρχει άλλη στην αποθήκη.
Τελικά ο υπάλληλος έρχεται και μου λέει πως δεν έχουν άλλη αλλά υπάρχει μια στο κατάστημα της περιοχής του ΟΣΕ.Λέω εγώ φίλε δεν μπορώ να πάω ως εκεί είναι πολύ μακριά αν γίνεται να την στείλετε εδώ να έρθω το βράδυ πριν κλείσετε να την πάρω..Πάω σπίτι και πράγματι με παίρνουν τηλ στις 6 το απόγευμα και μου λένε να πάω να την πάρω..
Πηγαίνω και πάλι εκεί και εξετάζω το καινούργιο κουτί γιατί ως καμένος από το πρώτο κουτί αλλά και από παλαιότερο σκηνικό σε άλλη αλυσίδα ξέρω πολύ καλά πως οι αλχημείες που κάνουν δεν έχουν τελειωμό! Εξετάζω το κουτί με την ταινία γνησιότητας και αυτή την φορά ήταν στο πλάι οπότε δεν μπορούσα να καταλάβω αν είχε ανοιχθεί.Παρόλα αυτά το κουτί φαινόταν πάλι ανοιχτό αφού είχε διπλή ταινία διαφανούς αυτοκόλλητου και προς την μια μεριά δεν ήταν σωστά κλειστό.Τέλος πάντων αν και πάλι κατάλαβα πως κάτι δεν πάει πάλι καλά την παρέλαβα πιστεύοντας πως οι φόβοι μου δεν θα γίνουν πραγματικότητα.
Πάω σπίτι και την ανοίγω και τι να δω..Έβγαλα από μέσα μια τηλεόραση με σχισμένο και τσαλακωμένο προστατευτικό οφελιζόλ ,με δαχτυλιές πιτσιλιές και ένα κάρο άλλες θαμπάδες στην οθόνη και τριγύρω από το κάδρο.Τα μεγάλα αυτοκόλλητα που προστατεύουν τις καινούργιες οθόνες και το περίβλημα έλειπαν.Έχω θολώσει και ίσα που κρατιέμαι να μην πάω και να τα κάνω εκεί λαμπόγιαλο.Τους παίρνω τηλ και τους ξεχέζω κανονικά.Ο τύπος μου λέει το εξής κουφό!!!! Ρε φίλε δεν φταίω εγώ αν δεν πήρες το πρώτο κουτί που σε δώσαμε......!!!!!!!
Καταλαβαίνετε λοιπόν πως κάποιοι δίνουν οθόνες βιτρίνας σε πελάτες οι οποίοι ακουμπούν ένα σεβαστό χρηματικό ποσό από το στέρημα τους και παραλαμβάνουν τηλεοράσεις οι οποίες έχουν παίξει εκατοντάδες ώρες για καινούργιες.Σιγά σιγά και με τρόπο ανανεώνουν τις τηλεοράσεις που έχουν ανά εκατοντάδες στα ράφια που παίζουν με την ελπίδα πρώτον ότι ο πελάτης δεν θα ασχοληθεί, η δεν θα το καταλάβει,αλλά και δεύτερον και μάλλον το κυριότερο πως δεν φοβούνται για καταγγελίες αφού οι περισσότεροι παίρνουν πίσω τα χρήματά τους και φεύγουν.
Το χειρότερο σε αυτή την γελοία ιστορία είναι πως ο υπάλληλος που έκανε αυτή την απάτη στο κατάστημα της περιοχής του ΟΣΕ δεν μπήκε καν στον κόπο να την καθαρίσει και να προσέξει τουλάχιστον να μην είναι φανερή η όλη αυτή η απάτη (ευτυχώς για μένα)..Η τηλεόραση αυτή με εξόργισε διότι έμοιαζε σαν να την έστελναν σε κάποιο ηλίθιο ο οποίος δεν ξέρει που πάνε τα τέσσερα.
Το θέμα θα γίνει καταγγελία στην επιτροπή προστασίας του καταναλωτή αλλά και σε όλα τα γνωστά φόρα τεχνολογίας..
https://www.retrovisions.gr/index.php/2014-08-15-21-03-07/2014...