Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Κατασκευή Project ZX 80/81 Ρομπότ!

Κατασκευή Project ZX 80/81 Ρομπότ! 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #814

  • akmakas
  • Το Άβαταρ του/της akmakas
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Δημοσιεύσεις: 1242
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Καταχωρήθηκε 12 August 2011 - 05:41 PM

Άσχετο...Ρε λέτε και ο QL μου να πάσχει από κάτι τέτοιο...Το λέω γιατί πιστεύω σε καμένη μνήμη...

Πολύ καλή η δουλειά του Alex και πιστεύω ότι θα τα καταφέρει..Θα είναι μια ανεπανάληπτη επιτυχία επάνω σε τέτοιο project!!!!
Οι μεγάλοι άνθρωποι μιλούν για ιδέες
Οι μεσαίοι άνθρωποι μιλούν για γεγονότα
Οι μικροί άνθρωποι μιλούν για τους άλλους
-Πλάτων-
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Κατασκευή Project ZX 80/81 Ρομπότ! 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #815

  • D.A.T Alex
  • Το Άβαταρ του/της D.A.T Alex
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Δημοσιεύσεις: 103
Καταχωρήθηκε 13 August 2011 - 01:33 PM

Σας ευχαριστώ παίδες για τα καλά σας λόγια...είστε βρε σείς παλαβοί! και θα με αγχώσετε αλλα ο στόχος έχει μπεί!

Ηδη έχω κατεβάσει αρκετό υλικό για μελέτη.... κυκλώματα (να πάρω ιδέες) ...utility που πληκτρολογείς σε PC και τα κάνεις transfer στον ZX81 (για ευκολία πληκτρολόγησης!)...και πολλά άλλα (Θα τα αναφέρω αναλυτικά οταν και αν χρησιμοποιηθεί το καθένα)

Κάθε άποψη... ιδέα αποδεκτή και θα ήθελα να την ακούσω....ιδίως σε οτι αφορα to ZX81 μιας και δεν έχω ασχοληθεί σε προγραμματισμο με αυτόν τον λιλιπούτειο μικρο! (εμπειρία υπάρχει σε C64 basic και assembly) και σε VB σε PC! και επειδή η spectrum basic είναι απλή και εύκολη δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα νομιζω.
Εξ' άλλου πιστεύω οτι θα είναι μια πραγματική πρόκληση (πόρωση!) ο προγραμματισμός σε ZX81 basic χωρις την ταχύτητα και των χώρο των μεταγενλεστερων basic (bbc, amstrad ,κλπ 8μπιτων!).
-> Θα πέσει πολύ FAST / SLOW mode στον ZX81 νομιζω χεχε!

Eλπίζω να είμαστε εδώ να τα λεμε....
Kim-1 (ο πρώτος υπολογίστής της Commodore!) * Commodore C-64 (THE BEST) + 1541 * Commodore SX-64 NTSC * 3 x AMIGA 500 + 1 x 1084D 2 x AMSTRAD 6128 + 2 x green monitor * MSX Philips VG-8020 * Dragon 64 * APPLE IIc (ΨΑΧΝΩ ΜΟΝΙΤΟΡ!!!) 8088 8bit PC + MFM10MB HD * iMAC G3...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Κατασκευή Project ZX 80/81 Ρομπότ! 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #816

  • D.A.T Alex
  • Το Άβαταρ του/της D.A.T Alex
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Δημοσιεύσεις: 103
Καταχωρήθηκε 17 August 2011 - 06:53 AM

Καλησπέρα Γιώργο.... Τελικά πήρα μια πολύ καλή εικόνα στο video out αν και με ελλατωματική ULA issue 1 !

έβγαλα composite video και ιδού το αποτέλεσμα:

post-1725-131355479432.jpg

επείδη και η μεμβράνη είχε πρόβλημα ήταν κάπου ραγισμένη και δεν έκανε καλή επαφή προσπάθησα να κόψω το ελλατωματικό μέρος (ευτυχώς το ράγισμα ήταν προς την άκρη αλλά δεν μπόρεσα να ξύσω επαρκώς την επικάλυψη για να αποκαλυφθεί η πίστα για νέες επφές!...έτσι χαλαρόνοντάς και κοιτώντας για κανα 5λεπτο την πλακέτα και την κομμένη μεμβρανο-καλωδιοταινία μου ήρθε μια ΤΡΕΛΗ πατέντα γρήγορη και έυκολη επισκευή του keyboard....(αναλυτική περιγραφή αν υπάρξει ενδιαφέρον)

post-1725-131355504104.jpg

(απλά γυρίζουμε την πλακέτα απο την πλευρά τον κολλήσεων και 'πρεσάρουμε' ελαφρά την ταινία πάνω στα pin -> το pin ισχωρεί στον αγώγιμο άνθρακα και έτσι έχουμε επαφή...πω..πω λεξιλόγιο εε?? έπειτα για επιπλέον ασφάλεια βλάζουμε απο πάνω ενα κομμάτι φελιζόλ κλπ έτσι ώστε να το πιέζει ελαφρά όταν κλέινουμε το καπάκι!)

Έγινε επίσης αναβάθμιση της εσωτερικής RAM απο 1Κ σε 8Κ με κάτι τσιπάκια UM6164 SRAM που είχα εύκαιρα!

Τελικά ορίστε και βίντεο με την πρώτη πληκτρολόγηση στον μικρούλη ζωντανα!!! ZX81 is really alive now και αυτό μου δίνει κουράγιο για την συνέχεια.... Αυτό είναι το καλλίτερο σήμα που πήρα μέχρι στιγμής....
έχει γίνει capture με το πρόγραμμα DSCALER και τον ZX81 συνδεδεμένο σε κάρτα video in με το PC με contrast sto τέρμα!
http://www.youtube.c...h?v=qkitbTWyzto

υπάρχει ρε παιδιά τρόπος σε zx81 basic να δούμε την ελεύθερη μνήμη ; και αν δουλεύει ; βρέθηκε εντολή δείτε
Kim-1 (ο πρώτος υπολογίστής της Commodore!) * Commodore C-64 (THE BEST) + 1541 * Commodore SX-64 NTSC * 3 x AMIGA 500 + 1 x 1084D 2 x AMSTRAD 6128 + 2 x green monitor * MSX Philips VG-8020 * Dragon 64 * APPLE IIc (ΨΑΧΝΩ ΜΟΝΙΤΟΡ!!!) 8088 8bit PC + MFM10MB HD * iMAC G3...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Κατασκευή Project ZX 80/81 Ρομπότ! 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #817

  • akmakas
  • Το Άβαταρ του/της akmakas
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Δημοσιεύσεις: 1242
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Καταχωρήθηκε 17 August 2011 - 08:01 AM

Χαίρομαι αφάνταστα για την επιτυχία σου και σε καταλαβαίνω απόλυτα..Όταν λες ελαττωματική ULA αυτό πως το συμπεραίνεις αφού δουλεύει κανονικά.Οπότε πάμε παρακάτω!!!!

Για να δεις την μνήμη λογικά με κάποιο πρόγραμμα που κάνει κάποιο τεστ..Φτιάξε βρε ένα!!!:laghf:

Αν θέλεις ανέβασε σε άλλο θέμα την πατέντα με το keyboard!!!!!!!!!
Οι μεγάλοι άνθρωποι μιλούν για ιδέες
Οι μεσαίοι άνθρωποι μιλούν για γεγονότα
Οι μικροί άνθρωποι μιλούν για τους άλλους
-Πλάτων-
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Κατασκευή Project ZX 80/81 Ρομπότ! 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #818

  • D.A.T Alex
  • Το Άβαταρ του/της D.A.T Alex
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Δημοσιεύσεις: 103
Καταχωρήθηκε 17 August 2011 - 09:37 AM

Έντάξει μπρε.... έπειτα απο λίγο Goggling... βρήκα ότι ο zx81 στη θέση 16388 & 16389 κρατάει την διεύθυνση του πρώτου ΜΗ διαθέσιμου byte μετα το τέλος της συνολικής του RAM! (πηγή)
Ετσι πληκτρολογώντας PRINTPEEK 16388+256*PEEK 16389 πρέπει να επιστρέφει 17408 για 1Κ ή 24576 για τα 8Κ που του έβαλα.... ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΕΣΤ το ΑΠΟΓΕΥΜΑ και θα ενημερώσω.

*Σημείωση για όσους αναρωτιούνται η memory map του zx81 εχει ως εξής:
0000 - 8191 8K Sinclair Basic Rom
8192 - 16383 8k Unused Space
8192 - 9215 1K Internal RAM
8192 - 10239 2K RAM
κλπ
Kim-1 (ο πρώτος υπολογίστής της Commodore!) * Commodore C-64 (THE BEST) + 1541 * Commodore SX-64 NTSC * 3 x AMIGA 500 + 1 x 1084D 2 x AMSTRAD 6128 + 2 x green monitor * MSX Philips VG-8020 * Dragon 64 * APPLE IIc (ΨΑΧΝΩ ΜΟΝΙΤΟΡ!!!) 8088 8bit PC + MFM10MB HD * iMAC G3...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Κατασκευή Project ZX 80/81 Ρομπότ! 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #819

  • akmakas
  • Το Άβαταρ του/της akmakas
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Δημοσιεύσεις: 1242
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Καταχωρήθηκε 17 August 2011 - 10:40 AM

Δεν παίζεσαι ταοριμ!!!!
Οι μεγάλοι άνθρωποι μιλούν για ιδέες
Οι μεσαίοι άνθρωποι μιλούν για γεγονότα
Οι μικροί άνθρωποι μιλούν για τους άλλους
-Πλάτων-
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.069 δευτερόλεπτα

Άλλα άρθρα

Σχεδόν όλοι οι Θεσσαλονικείς έχουν περάσει από το παλιό Λούνα παρκ.Στις μνήμες μας έρχονται μουσικές γέλια και φωνές,και όμορφα χρωματιστά λαμπάκια τα οποία ζωντανεύουν σαν όραμα μπροστά στα μάτια μας.Εμείς εδώ θυμόμαστε το παλιό αγαπημένο μας λούνα παρκ στην Νέα παραλία Θεσσαλονίκης.

Συνεντεύξεις

Στο καλοκαιρινό PC Master του Ιουνίου του 2011,μαζί με το τετρασέλιδο αφιέρωμα με θέμα την ολοκλήρωση των 133 τευχών του Pixel σε ψηφιοποιημένη μορφή που ολοκληρώθηκε από εμάς στο retrovisions,είχαμε και την ευκαιρία να δώσουμε μια συνέντευξη στον αρχισυντάκτη του PC Master Χρήστο Κουβόπουλο με θέμα το περιοδικό Pixel και η εποχή των home micros.

Game review

Αποκλεισμένη από κάθε δυνατή βοήθεια,η Ellen Ripley βρίσκεται μόνη σε ένα διαστημικό σταθμό με ένα θανατηφόρο επισκέπτη.Η μάχη είναι άνιση γιαυτό και θα πρέπει να ξεπεράσει κάθε αδυναμία της για να βγει ζωντανή.Σας παρουσιάζουμε ένα μοναδικό survival horror stealth adventure game,όπου ο ήχος θυμίζει παραγωγές του George Lukas και η ατμόσφαιρα σε ταινίες που κέρδισαν όσκαρ..

Ψηφιοποιήσεις

Game review

Σε ένα κόσμο εχθρικό δυο άνθρωποι παλεύουν για την επιβίωσή τους.Ο θάνατος είναι εύκολος ενώ η ζωή δεν έχει πλέον καμία αξία.Θυμόμαστε το the last of us ένα εξαιρετικό survival horror adventure game από την χρονιά του 2013 και το κάνουμε μια horror survival παρουσίαση όπως πραγματικά του αξίζει.

Another World

Σύνδεση στο blog

Συνδεμένοι χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 96 guests και κανένα μέλος

retrosystem

Game review

Μια γυναίκα δυο ψυχές.Ένα μεγάλο μυστικό,και ένας επιστήμονας που θα προσπαθήσει να ανακαλύψει το φαινόμενο Jodie.Κάνουμε μια παρουσίαση σε ένα παιχνίδι σταθμός στην πορεία του PS3.Πρόκειται να ζήσουμε έντονα συναισθήματα όπως τα ζει εκείνο το μικρό κορίτσι που διαθέτει μέσα της μια τεράστια δύναμη.

Τελευταία σχόλια στο blog


Καλησπερα...Δεν έψαξες καλά το site
https://www.retrovisions.gr/index.php/2014-08-15-21-03-07/2014...
Καλησπερα, υπαρχουν σαρρωσεις του θρυλικου περιοδικου USER προς ληψη;

Τελευταίες Αγγελίες

Εκδηλώσεις

retrovisions.gr - Compupress 15  χρόνια  χωρίς  το  Pixel. Εκδήλωση.
Στα πλαίσια των 15 ετών χωρίς το Pixel, η Compupress μέσο του Pc Master ετοίμασε ένα μοναδικό αφιέρωμα για τους εραστές του τότε περιοδικού.Μέσα σε όλη αυτή την χαρά παρευρεθήκαμε και εμείς καλεσμένοι ως αντιπρόσωποι και συντελεστές της ολοκλήρωσης των τευχών του Pixel σε ψηφιακή μορφή στα γραφεία της εταιρίας σε μια εκδήλωση που σίγουρα θα μείνει στην ιστορία.