Καταχωρήθηκε 04 March 2012 - 02:26 AM
Εδώ και λίγα χρόνια κυκλοφορώ στους δρόμους της πόλης με ένα Yammaha mate 50cc παπάκι του 1979 - 82 που μου είχε χαρίσει ένα φίλος μου για να κάνω την δουλειά μου..Πραγματικά με έβγαλε ασπροπρόσωπο αφού εδώ και περίπου 3 χρόνια δεν με άφησε ποτέ και πάντα με πήγαινε όπου ήθελα.Δυστυχώς εδώ και λίγους μήνες το μηχανάκι ήθελε οπωσδήποτε συντήρηση και φυσικά χρήματα..Καινούργια λάστιχα νέες ποδιές φτιάξιμο το τιμόνι που έπαιζε,από την αρχή νέα φώτα και καλώδια για την σύνδεση (Φώτα δεν είχα ποτέ)..Όπως καταλαβαίνετε όσο και αν ήθελα να το φτιάξω ήταν αδύνατο να δώσω τόσα χρήματα για την επισκευή του..Γυρνούσε λοιπόν μέσα στο μυαλό μου η αγορά ενός νέου παπιού η μεταχειρισμένο η καινούργιο.Τα χρήματα ήταν πολλά για την τσέπη μου αφού τα έξοδα δεν με άφηναν να λυτρωθώ.Για καλή μου τύχη όμως η προσευχές μου εισακούστηκαν και ένα φίλος από τα παλιά μου έδωσε ένα υπερήφανο Kawasaki KLR 250 μοντέλο 1995 μιας και είχε πάρει καινούργιο και αυτό το είχε παρατημένο με προβλήματα 5 ολόκληρα χρόνια..Δεν χρειάστηκε να το πολυσκευτώ..Δέχτηκα την δωρεά του και τον ευχαρίστησα..Έμενε τώρα να δω τι θα χρειαστεί.Για την ιστορία και μόνο να πούμε πως το KLR είχε μια πολύ μεγάλη και λαμπρή πορεία.Θα λέγαμε πως ήταν το best seller μηχανάκι της kawasaki αφού παραγόταν από το 1985 παρακαλώ μέχρι και το 2007.Εμφανισιακά οι αλλαγές που είχε κάνει η kawasaki Στα μοντέλα της ήταν σχεδόν ανύπαρκτες και μόνο το βάψιμο μαρτυρούσε κάποια νέα έκδοση.

Το μηχανάκι όπως το παρέλαβα από τα χέρια του φίλου μου του Θοδωρή!
Εμφανισιακά για τα δικά μου μάτια ήταν χαράς ευαγγέλια.Μου άρεσε πολύ άσχετα με το καταπονημένο εξωτερικό του.5 χρόνια ακινησίας είναι τρομακτικός χρόνος.Άραγε θα δουλέψει ο κινητήρας?Το μηχανάκι πήγε για γενικό σέρβις.Μπήκαν νέα λάστιχα on off,νέα μπαταρία,νέα ταπετσαρία σέλας,λάδια belray (τα καλύτερα )μπουζί και μικρο φτιαξίματα στους διακόπτες κλπ.Εγώ από την πλευρά μου άρχισα να ετοιμάζω τα πλαστικά τα οποία έπρεπε κάτι να κάνω.
Τα αυθεντικά αυτοκόλλητα του KLR 250.Το πως τα βρήκα είναι μια άλλη ιστορία!
Ένα δείγμα της κακής κατάστασης του φτερού..
Ήρθε η ώρα της παραλαβής της μοτοσυκλέτας από το συνεργείο.Το μηχανάκι όπως μου είπε ο μηχανικός δυσκολεύτηκε να πάρει μπροστά λόγο των προβλημάτων στο καρμπιρατέρ.Ο καθαρισμός δεν έφτανε μιας και κάτοια πραματάκια από μέσα ήθελαν αντικατάσταση.Προβλήματα είχε και το ντεπόζιτο με αρκετή σκουριά να το κάνει παρέα.Τελικά για την ώρα το μηχανάκι δουλεύει ρολόι αν και έχει χαμηλή απόδοση στα ψιλά αλλά ο μηχανικός μου είπε να μην το ζορίζω μέχρι να ξαναδουλέψουν καλά τα μετά στο εσωτερικό του κινητήρα και μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο με την σκουριά.
Στον δρόμο....
Στον δρόμο το μηχανάκι δούλεψε περίφημα.Αν και όντως ψιλά δεν μπορούσε να δείξει τα κυβικά του στα χαμηλά τραβούσε πολύ δυναμικά.Αυτό που με έκανε εντύπωση ήταν η άνεση και αρχοντιά στην οδήγηση που είχα πολλά χρόνια να βιώσω από τότε που πρώτο είχα πάρει το DT 175 μοντέλο του 1980 την χρονιά του 1991.Για την ώρα όλα καλά.Σειρά έχουν τα μπροστινά φτερά του ψυγείου τα οποία θα ανανεωθούν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.
Με το μηχανάκι όλα καλά για την ώρα την παρκάρισα στην πλωτή και ανέβηκα να συνεχίσω την εργασία μου.Ξεκίνησα με τα πλαϊνά καπάκια βγάζοντας τα από επάνω.Η πρώτη μου σκέψη ήταν να τα βάψω αλλά δυστυχώς αυτό δεν ήταν δυνατό διότι τα πλαστικά αυτά είχαν ελαστικότητα οπότε το χρώμα δεν θα μπορούσε να κρατήσει επάνω..Απόδειξη άλλωστε και το παλιό βάψιμο που τα είχε κάνει ο Θοδωρής πραγματικά δεν έκαναν για αυτή την δουλειά..Η μόνη λύση λοιπόν ήταν η να αγοράσω καινούργια που το κόστος ήταν πολύ υψηλό, η να φτιάξω τα παλιά..Αποφάσισα το δεύτερο τρόπο αγοράζοντας πρώτα τα αυτοκόλλητα.Ξεκίνησα με το αριστερό καπάκι γεμίζοντας ένα σακούλι με υπομονή αφού ήξερα πως το τρίωρο δεν το γλίτωνα για το κάθε ένα.Τα κομμάτια της παλιάς μπογιάς έβγαιναν με δυσκολία και έμοιαζαν σαν το ξεφλούδισμα κάποιου μήλου.Άραγε θα καταφέρω να τα ασπρίσω αλλιώς δεν θα είχε καμία σημασία η όλη δουλειά!ξεκίνησα με ένα μαχαίρι σπάζοντας και ξεφλουδίζοντας τα παλιά κομμάτια με το χρώμα.

Δύσκολη δουλειά ιδικά όταν έχεις το μάτι της Ms akmaka να παρατηρεί για σκόνες και σκουπίδια στο πάτωμα!
Στην συνέχεια έπεσε το απαιτούμενο ξύσιμο των πλαστικών με ένα ψιλό ντουκόχαρτο
Σειρά τώρα έχει το ντουκόχαρτο.Και δώσου ξύσιμο και μετά πλύσιμο και ξανά ξύσιμο και πάλι από την αρχή.Για καλή μου τύχη ευτυχώς τα πλαστικά άρχισαν αν επανέρχονται στο εργοστασιακό άσπρο και αυτό με έκανε να δουλεύω ακόμη ποιο πολύ.Τέλος με τα κομμάτια έπεσε το τελικό γυάλισμα με ένα πολύ ψιλό ντουκόχαρτο και πλύσιμο πάλι με σαπουνάδα και νερό.
Καθαρό εργοστασιακό πλαστικό.Δεν χρειάστηκε κανένα βάψιμο.Μόνο το χρώμα του πλαστικού φτάνει.
Τελειώνοντας το πρώτο κομμάτι της ανάστασης του KLR τοποθετήθηκαν τα αυτοκόλλητα και απλώθηκαν με ζεστό αέρα από το σεσουάρ για να μην κάνει τσακίσματα το πλαστικό.Τα πλαστικά τώρα ήταν ένα χάρμα οφθαλμών.